Обработка на поръчките:
Всички поръчки се приемат и обработват в деня на получаването им в рамките на обозначеното работно време. Поръчките, генерирани след работно време, се обработват на следващия работен ден. Договорът за продажба от разстояние се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка. Ако имате въпроси или се нуждаете от допълнителна информация, не се притеснявайте да ги зададете на наш консултант. Продавачът поема ангажимента по подготвяне на документите за изпращане на Вашите уреди.
Информация за плащане:
- С наложен платеж - заплащане дължимата сума на куриер при получаване на продукта;
- Плащане с ПОС терминал - при доставка на уреда от куриерска фирма СПИДИ имате възможността да заплатите покупката с дебитна или кредитна карта
- Банков превод - след потвърждение на поръчка ще получите информация за предварително плащане по банков път.
- На изплащане - можете да кандидатствате бързо и лесно за получаване на финансиране при нашите партньори. След одобрение се сключва се договор с избраната финансова компания, като при получаване на поръчката получателя заплаща единствено таксата за доставка (освен, когато доставката е безплатна).
Всички цени са в български лева и с включено ДДС.
Продавачът в правото си на търговец си запазва правото да променя цените без да уведомява предварително потребителите.
Обявените цени в сайта важат само при онлайн покупка и не са обвързани с ценовите предложения в търговски обекти на търговеца.
Доставка и начини на плащане:
При доставка на продуктите Вие ще получите следните документи: гаранционна карта, фактура и касов бон.
При доставка с плащане „Наложен платеж“ куриера издава разписка за пощенски паричен превод (съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 от 2006 г. от Министерството на финансите), която служи за отчитане на продажби на стоки или услуги, както издаването на касова бележка.
При получаване на пратката, уредът задължително трябва да се прегледа за транспотни дефекти. Получените от Вас продукти са застраховани до момента на доставка. Уредите, които изпращаме са нови и в оригинална опаковка. В случай, че купувачът няма забележки при приемане на пратката, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване.
ВАЖНО! При доставка, ако евентуални повреди, удари или други щети са установени, консултант от магазина следва да бъде уведомен незабавно.
Информация за връщане и замяна:
За да изтеглите ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА - линк за сваляне!
Ha ocнoвaниe чл.50 oт ЗЗΠ, физичecĸo лицe, ĸoeтo имa ĸaчecтвoтo пoтpeбитeл пo cмиcълa нa ЗЗΠ, в cpoĸ oт чeтиpинaдeceт дни oт дaтaтa нa дocтaвĸa имa пpaвo бeз дa дължи oбeзщeтeниe или нeycтoйĸa (с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП) и бeз дa пocoчвa пpичинa дa ce oтĸaжe oт cĸлючeния дoгoвoр.
За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите писменно на мейл: sales@techno-center.bg
Bcичĸи тpaнcпopтни и дpyги paзxoди пo вpъщaнeтo нa cтoĸaтa, ca изцялo зa cмeтĸa нa пoтpeбитeля.
Cтoĸaтa cлeдвa дa бъдe въpнaтa в 14-днeвeн cpoĸ, като стоката трябва да отговаря на следните изисквания:
- Уредът е в оригиналната си опаковка и cтoĸaтa нe e пoлзвaнa.
- Аĸcecoapитe и oпaĸoвĸaтa на стоката ca във видa, в ĸoйтo ca пoлyчeни, ĸaĸтo и нe e нapyшaвaнa цeлocттa нa пocтaвeнитe зaщитни cтиĸepи.
- Kлиeнтът ce зaдължaвa дa въpнe cтoĸaтa зaeднo c вcичĸи пpидpyжaвaщи дoĸyмeнти и aĸcecoapи.
Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
Клиентът/потребителят има право да върне закупения продукт в срок от 14 дни след направената покупка като продавачът ще възстанови сумата по нея. Сумата се възстановява в 14 дневен срок, след получаването на уреда.
Клиентът е длъжен да се свърже с наш консулта и да го уведоми за това си решение.
При изтичане на 14-дневния срок, но в рамките на гаранционния такъв потребителят установи дефекти по стоката, може да я даде за ремонт в сервиз, съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител.
За някои видове закупени стоки може да бъде упражнен отказ за връщане, съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите и при следните условия: Ha ocнoвaниe чл.57, aл. 5
He мoгaт дa бъдaт вpъщaни пpoдyĸти:
- Запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето: eпилaтopи, мaшинĸи зa пoдcтpигвaнe, caмoбpъcнaчĸи, cлyшaлĸи, преси и маши, сешоари, уреди за маникюр и педикюр и др.
- Едра бяла техника – хладилници, съдомиялни машини, готварски печки, микровълнови фурни, аспиратори, перални машини и други подобни от категорията едра бяла техника, следва да бъдат върнати, опаковани подходящо за транспортиране (по същия начин, по който са доставени).
ВАЖНО! При евентуално връщане на продукт, той трябва да бъде в състояние, в което може да се продаде като НОВ. В противен случай си запазваме правото да изискваме такса за покриване на разликата в цената, получена при продажбата на уреда като преоценен (ако това е практически възможно).
Преките разходи по връщане на стоката са за сметка на клиента.
Гаранция и сервиз:
Уредите предлагани от продавачът са с търговска гаранция, предоставена от съответния производител. Гаранционното обслужване се извършва само от посочените в гаранционната карта сервизни центрове, при наличие на пълна документация и окомплектовка на продукта.
Гаранцията не се прилага:
- при изгубена гаранционна карта
- при опит за ремонт от неоторизиран сервиз
- при повреди, причинени от неправилна експлоатация
- при нарушаване на физическата цялост на продукта
Сайтът се поддръжа от фирма СУПЕР СТОР БГ ЕООД.
Продавачът на предлаганите продукти в сайта е фирма ВЛАДИ ВЕС ЕООД.